Monday, August 17, 2009

Nota buat Mik seKalian,

Tidak pernah terduga atau terniat untuk melukakan perasaan dan hati kalian, tetapi kita hanya merancang dan Allah yang menentukan. Sangka tem akan terus kekal di sini sehingga hari tua seperti mana rakan rakan yang lain menghabis kan bertahun tahun di tempat dan jabatan yang sama sehingga tamat tempoh bekerja di sini. Tidak pernah tem duga yang hari ini adalah hari terakhir tem bergelar Analyst bersama mik mik sekalian.

Tiada yang dapat diungkap selain kenangan bersama mik mik sekalian membuatkan hati berasa berat untuk meninggalkan bilik ni.. memang tipu lah kalau tem kata tak sedih .. tak sebak.. tak berat.. seolah olah rasa berat kaki untuk berpisah.. perasaan bercampur baur antara sedih, gembira, confuse, bengang, sakit hati, seronok, takut, geram.. mmm hanya Allah yang tahu..

Terima kasih semua, jasa baik mik mik sekalian berkongsi kenangan suka duka dan yang penting perasaan sayang terhadap mik mik sekalian seolah olah sukar digambarkan dengan kata kata tapi mik mik lah the best team i’ve ever had.. mik mik semua, korang memang sporting, korang memang best, korang memang mantap aah.. sekurang kurangnya tem berpeluang menjadi sebahagian daripada mik mik semua walaupun hanya seketika..

Mik2 semua, tak perlu lah nasihat yang berjelar dari tem, apa yang penting mik2 semua perlu happy dan seronok itu yang penting, kalau gaji besar sekali pun atau pangkat tinggi tapi banyak musuh, tak happy, hati tak tenang, apa gunenya.. rezeki Allah yang paling mustahak ialah kebahagian sbb tak boleh di jual beli .. Doa tem buat mik2 semua, semoga bahagia, gembira dan berjaya dunia dan akhirat.. Semoga persabahatan dan ukhuwah kita akan kekal dan mesra seperti adanya..

Tema ”jangan melawan jaga masa depan”

No comments:

Post a Comment

Any comments?